vznik společnosti
2013
sídlo společnosti
Čína
Popularita obchodu
Vysoká
Gearbest je jedničkou mezi prodejci z Číny a na trhu působí od roku 2013. V porovnání s ostatními jde o poměrně mladého prodejce, který zamíchal kartami. Začal velmi agresivní cenovou taktikou, postupem času však ceny narostly. Aktuálně se naplno zaměřuje na prodej produktů vlastních značek, jakými jsou Alfawise, Gocomma či Utorch. V roce 2019 web prošel výraznou designovou změnou. Změnilo se i zaměření, Gearbest po novém funguje podobně jako Aliexpress - nabízí prostor nezávislým prodejcům prodávat na webu vlastní produkty. Lidé žijící v Evropě oblibě prodejce hlavně díky dopravě EU Priority Line, která umožňuje nakupovat bez dalších poplatků a doprava sama o sobě není cenově náročná. Výhodou je širší dostupnost EU skladů, které mají v Polsku a dokonce i v Česku. Velkým pozitivem je vlastní servisní centrum přímo v Evropě. S prodejcem úzce spolupracujeme a pro naše zákazníky nabízíme výhody v podobě rozšířené zákaznické podpory, asistenci při reklamaci, speciální kupóny či pravidelné dárky k objednávkám.