Recenze, zařízení

[RECENZE] KUGO S1 Pro: Výhody, nevýhody a vyplatí se koupě?

Elektrické koloběžky v roce 2019 zažívají dosud největší rozmach. Stali se velmi populárním a oblíbeným přepravním prostředkem na kratší trasy. Snad nejoblíbenější jsou ve velkých městech, kde je doprava autem častokrát komplikovaná a časově náročná.

Jednoznačně největším propagátorem elektrických koloběžek je společnost Xiaomi, která v podstatě započala tento velký rozmach. Postupem času však začali přidávat své modely koloběžek i další výrobci, někteří s pořádně výkonnými modely, jiní tlačí cenu co nejníže. Právě k těmto se řadí také výrobce KUGO s jejich vylepšeným modelem Kugoo S1 Pro.

My jsme měli možnost koloběžku KUGO S1 Pro testovat několik týdnů a přinášíme stručnou, ale kompletní recenzi. Vyplatí se investice do této koloběžky, jaké má výhody a nevýhody? To se dočteš v následujících řádcích.

KUGO S1 Pro: Základní parametry

  • Rychlostní režimy: 15 km / h; 25 km / h; 30 km / h
  • Max. dojezd: 30 km
  • Baterie: 36 V, kapacita 7.5 Ah
  • Délka nabíjení: 4 h
  • Výkon motoru: 350 W
  • Max. rychlost: 30 km / h
  • Max. nosnost: 120 kg
  • Max. točivý moment: 13.3 NM
  • voděodolnost: IP54
  • Úhel stoupání: 15 °
  • Velikost kol: 8 palců
  • Typ kol: Plné gumové protiskluzové kola s děrovanou strukturou
  • Brzdná dráha: 4 m
  • Aplikace: nie
  • LCD displej: Ano (zobrazuje data přímo, bez nutnosti aplikace)
  • Nastavitelná výška: 930 mm, 1070 XNUMX m

Naše krátké video

Okamžitý výkon

Největším lákadlem koloběžky je její maximální rychlost, kterou výrobce uvádí na 30 km / h. Motor má výkon 350 W a právě díky takovému výkonu je schopna dosáhnout vyšší rychlosti. Na displeji koloběžky lze šikovně přepínat mezi třemi rychlostními režimy. První režim s označením číslem 1 omezuje výkon na 15 km / ha je určen pro začátečníky.

Druhý režim s číslem 2 zvedne maximální rychlost na 20 km / hod a poslední a tedy nejvýkonnější režim odemkne rychlost koloběžky na její maximum. Koloběžka je v základě omezena na maximální rychlost 25 km / h, avšak v manuálu najdeme jednoduchý návod, jak koloběžce nastavit maximální rychlost na udávaných 30 km / h.

Maximální rychlost koloběžky zvýšíš následovně: podržet tlačítko zvonku a SET spolu přibližně 3 sekundy - obrazovka se přepne do módu SET. Tlačítkem SET následně přepínat mezi jednotlivými nastaveními. Pod číslem 4 se nachází maximimálna povolená rychlost. Pomocí tlačítka SPEED se proklikáte na číslo 30. Následně opět podržíte spolu tlačítka zvonku a SET pro potvrzení volby.

S přepínáním režimů se zároveň mění i akcelerace koloběžky. Při nejvyšším stupni nás akcelerace mile překvapilo a tedy po odrazu na rovině koloběžka dosáhne 20 km / h rychlost přibližně za 5 sekund, následně je zrychlení pomaleji, záleží však na hmotnosti jezdce. Nám se z koloběžky podařilo vytáhnout maximálně 28 km / h při hmotnosti 100 kg.

Co se týče jízdy do kopce, zrychlení je při 80 - 100% baterie dostatečné. Při nižších procentech jsme museli koloběžce dopomáhat odrážením, nakolik s ubývajícími procenty baterie ubývá i samotný výkon koloběžky. Takto to však funguje při každé elektrické koloběžce.

Jaký je reálný dojezd?

V koloběžce se nachází 36V baterie s kapacitou 7.5 Ah. Výrobcem udávaný dojezd je 30 km, ale jak víme, tyto hodnoty jsou v realitě mírně odlišné. Dojezd koloběžky rovněž velmi závisí na hmotnosti jezdce a od stylu jízdy.

Při 100 kg jezdci nám koloběžka reálné vydržela na 15 km při nejvýkonnějším režimu, pokud jsme ji šetřili a používali na středním režimu, dojezd se šplhal k 20 km. Koloběžka na plné baterii podává maximální výkon, ale spolu s baterií ubývá i výkon, a to rapidně.

Už při poloviční baterii jde koloběžka maximální rychlostí 22 - 24 km / ha při velmi nízkých procentech se koloběžka nedostane nad 15 km / h. Spolu s rychlostí upadá i akcelerace a při nízkých procentech baterie se koloběžka rozbíhá pomaleji. Při zcela vybité koloběžce trvá její nabití přibližně 4 hodiny. Nabíjení probíhá přibaleným adaptérem. 

Displej je skvělá věc

Skvělým doplňkem koloběžky je LCD displej, který je obohacen až 5 tlačítky. Displej během jízdy zobrazuje aktuální rychlost, ale dozvíme se z něj i stav a napětí baterie, kolik kilometrů jsme prošli v rámci dané jízdy nebo i celkový ujetý počet kilometrů.

Každé tlačítko má jinou funkci. První tlačítko zleva je zvonek. Stisknutím koloběžka vydá jemné pípnutí, které upozorní lidi kolem. Druhé tlačítko nese nápis SET a slouží k přepínání statistik na displeji mezi aktuální jízdou a celkovými najetými údaji.

zvonek

Tlačítko zvonku slouží k upozornění okolí. Zvuk zvonku je jemné pípnutí, které nemá takový ostrý zvuk než běžné zvonky no svůj účel plní skvěle.

SET

Tlačítko SET slouží k přepínání statistik mezi aktuální jízdou a celkovými najetými údaji.

Vypínač

Základní tlačítko, které slouží k zapínání a vypínání koloběžky.

světlo

Tlačítko pro zapnutí a vypnutí předního světla spolu se zadním brzdovým světlem.

RYCHLOST

Tlačítko, které slouží k přepínání mezi třemi rychlostními režimy koloběžky.

Střední tlačítko slouží k vypínání a zapínání koloběžky. Pro zapnutí třeba tlačítko podržet 3 sekundy, pro vypnutí 5 sekund. Čtvrtým tlačítkem lze jednoduše zapnout a vypnout přední světlo a zadní brzdové světlo na koloběžce.

 

Přední světlo musíme pochválit, protože jde o velmi jasné, silné a ostré světlo, takže ani jízda v úplné tmě není žádný problém. Poslední, páté tlačítko označené jako SPEED již názvem naznačuje, že slouží k přepínání mezi třemi rychlostními režimy.

Displej hodnotíme jako skvělou výbavu při elektrické koloběžce, který obohacuje zážitek z používání. 

Na konstrukci cítit nižší cenu

Konstrukce koloběžky je mix hliníku, oceli a plastu. Koloběžka má plné gumové protiskluzové kola s děrovanou strukturou s velikostí 8 palců. Výhodou těchto kol oproti klasickým je ten, že nelze dostat defekt.

Naopak velkou nevýhodou je zážitek z jízdy - při takovém typu kol je velmi cítit nerovnosti na silnici. Jízdu jsme měli možnost porovnat se Xiaomi koloběžkou s klasickým pneumatikami a rozdíl je výrazný.

KUGO S1 Pro koloběžka však obsahuje přední i zadní pružení, díky kterému se zážitek z jízdy zlepšuje. Velkou nevýhodou konstrukce je fakt, že je složena "z více částí" a proto při nerovném povrchu cítit klepání některých částí koloběžky. Jde však pouze o daň za to, že ji lze prakticky a jednoduše složit a také složit její řidítka.

Hmotnost koloběžky je 11 kg, což znamená, že ji na krátké vzdálenosti lze přenášet i v rukou. 

skládací mechanismus

Skládání koloběžky je v principu velmi jednoduché. Ve spodní části se nachází fialová páčka. Koloběžku třeba opřít předním kolem o zeď, rukama zvedněte řídítka a zároveň nohou stisknout fialovou páčku.

Koloběžku následně složíme dolů, háčkem se spojí tělo koloběžky se zadním blatníkem a Vuali, Můžeme ji jednoduše naložit do auta nebo MHD. Pro pokročilejší na poskládání netřeba stěnu a stejným způsobem ji lze složit i na rovném povrchu.

 

Pro komfortnější přenášení je lze složit i řídítka. Na držadlech (grip) řídítek je třeba nahmatat malé knoflíky, které na obou stranách stiskneš, ručku jemně vysunul směrem ven a následně je zohneš směrem dolů.

Při testování koloběžky jsme se skládáním měli ze začátku problém. Nakolik je koloběžka úplně nová, je potřeba vyvinout větší sílu při pár prvních skládání. Následně je však skládání jednoduché a plynulé. Pro komfortnější nošení najdeme v balení od koloběžky i tašku na přenášení.

Vyplatí se?

Koloběžku KUGO S1 Pro ohledem na její cenu hodnotíme pozitivně. Mezi její největší přednosti patří okamžité zrychlení, které tě doslova vystřelí na cestu. Velkým plusem je LCD displej s ukazatelem rychlosti, stavu baterie a dalšími funkcemi. Oceňujeme také plné kola, na které nelze dostat defekt.

Na druhé straně, nevýhodou je méně komfortní jízda při nerovných cestách. Nízká cena koloběžky se promítla do kvality konstrukce, kterou si umíme představit i na vyšší úrovni. Celkově však můžeme koloběžku zhodnotit jako skvělou průměrnou koloběžku s dostupnou cenou.

pozitiva
  • Okamžité zrychlení, rychlost 20 km / h dosáhne do 5 sekund
  • Velký LCD displej s více údaji
  • Plné kola, které nedostanou defekt
  • Přední i zadní pružení
  • Silné přední světlo, směrová světla na řídítkách
  • příznivá cena
  • Evropská záruka, servis přímo v Evropě
negativa
  • Méně komfortní jízda
  • Kvalita konstrukce by mohla být vyšší

KUGO S1 Pro: Kde koupit?

Koloběžku KUGO S1 Pro si můžeš přes náš web zakoupit u známého prodejce čínské elektroniky Geekbuying. Na našem webu najdeš limitován slevový kupón, který cenu koloběžky spustí ještě níže.

Navíc doručení probíhá z lokálního evropského skladu, je opravdu velmi rychlé a poštovné je zdarma. Nám koloběžka od objednání dorazila jen za 3 dny, Což je perfektní. A co víc, prodejce nabízí evropskou záruku se servisem přímo v Evropě.

zavirované

KUGO S1 Elektrická koloběžka

od 226,79

Jedna z nejprodávanějších koloběžek na trhu, která je velmi oblíbená iu nás. Nabízí LCD displej, rychlost 30 km / h, dojezd 30 km, 3 jezdící módy, 350 W motor, přední LED osvětlení, přední tlumení nárazů, skládací konstrukci či nastavitelné řízení.

zavirované

KUGO S1 Pro Elektrická koloběžka

(2 recenze zákazníků)
od 270,76

Jedna z nejprodávanějších koloběžek na trhu, která je velmi oblíbená iu nás. Nabízí LCD displej, rychlost 30 km / h, dojezd 30 km, 3 jezdící módy, 350 W motor, přední LED osvětlení, přední tlumení nárazů, směrovky na řídítkách, skládací konstrukci či nastavitelné řízení.

související příspěvky

Komentáře pro "[RECENZE] KUGO S1 Pro: Výhody, nevýhody a vyplatí se koupě?"

  1. Ferko píše:

    Chladný

  2. Július vlnka píše:

    Má rekuperaci? Děkuji. J. vlnka

Přidej komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *