O DEALPLANET

Naše stránka funguje jako porovnávač cen a zároveň portál se slevovými kupóny. Po otevření produktu najdeš tabulku cen, ze které si můžeš vybrat podle nejnižší ceny nebo preferovaného obchodu. Následně budeš přesměrován na stránku prodejce, kde objednávku dokončíš. Naším úkolem je pro tebe najít nejvýhodnější nabídku na trhu a poskytnout nejlepší cenu.

V případě problémů nebo nejasností nás neváhej kontaktovat.

Největší výhodou nákupu přes nás je to, že pro tebe najdeme nejlepší cenu na trhu z různých prodejců. Zároveň spolupracujeme s prodejci Gearbest, Banggood, Geekbuying i TomTop, jejichž u nás najdeš av případě reklamace ti umíme se vším pomoci. V případě, že objednáš přes naši stránku smartphone, dostaneš k němu ochranné sklo zdarma - musíš nám však poslat e-mail s číslem objednávky. Denně přidáváme nejnovější a nejlepší kupóny, se kterými zákazníky produkty za výhodnou cenu.

Spolupracujeme se všemi prodejci, jejichž u nás na stránce najdeš. Vybíráme jen ověřené obchody, se kterými máme dlouholeté zkušenosti. Platby u prodejců jsou bezpečné a doručení zásilek bezproblémové.

V případě, že se chceš o obchodech dozvědět více, přečti si recenze obchodů.

Pokud sis přes naši stránku zakoupil smartphone, jako bonus máš od nás ochranné sklo zdarma. Jedinou podmínkou je vyplnit tento formulář. Vyplň ho bez diakritiky a při adrese nezapomeň uvést kraj.

Formulář -> https://forms.gle/fc7ZMey1oh5d8LJ36

Všechny objednávky probíhají přes stránku konkrétního prodejce. Peníze posíláš na účet prodejce, ne na náš účet. V případě problémů se na nás můžeš obrátit a my se ti pokusíme co nejlépe pomoci problém vyřešit.

Ne. Fungujeme pouze jako internetový srovnávač cen a veškeré zboží objednáváš u prodejců, se kterými spolupracujeme.

DORUČENÍ

Na to, aby si zjistil, kde se nachází tvůj balík, můžeš využít naši podstránku sledování zásilek. Následně vybereš obchod, ze kterého si balík objednal a vložíš sledovací číslo.

V případě, že máš problémy s doručením, využij nás kontaktní formulář.

Ne když ... Další poplatky (clo, DPH) neplatíš v případě, že při objednávce zvolíš námi doporučený způsob dopravy. Ten najdeš vždy v produktu vedle loga prodejce (viz foto). Ve většině případů se doprava pro balíky nad 22 € nazývá EU Priority Line nebo Priority Line, záleží to však od prodejce.

U levnějších zásilek s hodnotou do 22 € je zboží osvobozeno od cla a DPH. V tomto případě můžeš zvolit nejlevnější způsob dopravy.

Pokud se tvůj balík ztratil, napiš nám přes kontaktní formulář. Měj na paměti, že doručení může někdy trvat déle, než uvádí prodejce. To, že doručení trvá déle, nemusí ihned znamenat, že tvůj balík se ztratil. Jelikož objednávání probíhá z Číny, musíš být trpělivý a čekat na doručení balíčku.

Doručení balíku může někdy trvat déle, než čas, který uvádí prodejce. Časy doručení, které uvádíme my a prodejce jsou pouze orientační a vypočítané z průměru, kolik doručení obvykle trvá. Doručení má na starosti přepravní služba a rychlost doručení neumíme ovlivnit.

Pokud si zvolil dopravu se sledovacím číslem a informace ve sledování se nemění, může to být příčina přepravy z Číny do Evropy. Po objednání zboží putuje balík nejprve z Číny do Evropy a při tomto procesu nepřibývají nové údaje do sledování. Tento proces trvá přibližně 80% z celkového času doručení.

Ihned poté, co balík dorazí do Evropy, je možné sledovat každý jeho pohyb.

V případě, že si zvolil jinou dopravu než doporučujeme, může se stát, že ti balíček zadrží na celnici. V tomto případě ti přijde dopis z celního úřadu, ve kterém tě informují zadrženi balíčku. V listě najdeš celý postup. Je třeba si připravit fotky občanského průkazu, potvrzení o objednávce a také potvrzení o platbě za zboží.

Pokud nevíš, jak máš postupovat, tak nám napiš přes kontaktní formulář as procesem ti pomůžeme.

Shipping Guarantee je pojištění balíku vůči ztrátě. V případě dražších produktů určitě doporučujeme připlatit si za pojištění balíčku. Pojištění balíku v případě ztráty zajistí, že prodejce ti ihned vrátí peníze. Pokud platíš přes PayPal, tebe jako zákazníka chrání i samotný PayPal av tomto případě není nutné za pojištění připlácet.

Obecně ho však prodejce doporučuje pro každý balík.

Prodejci

Banggood
Slevový kupón se vkládá v košíku. (fotografie)

Gearbest
Slevový kupón se vkládá po stisknutí tlačítka "Proceed to checkout" (Při potvrzování objednávky). (fotografie)

Geekbuying
Slevový kupón se vkládá po stisknutí tlačítka "Proceed to checkout" (Při potvrzování objednávky). (fotografie)

aliexpress
Slevový kupón se vkládá v košíku.

TomTop
Slevový kupón se vkládá v košíku. (fotografie)

Lighinthebox
Slevový kupón se vkládá po stisknutí tlačítka "Proceed to checkout" (Při potvrzování objednávky). (fotografie)

Alza
Slevový kupón se vkládá v košíku. (fotografie)

Vybíráme jen ověřené obchody, se kterými máme dlouholeté zkušenosti. Gearbest, Banggood, Geekbuying, TomTop zda Cafago patří mezi největších prodejců čínské elektroniky a všechno to jsou spolehliví prodejci s dlouholetou historií, milionovými ročními obraty a množstvím spokojených zákazníků.

V případě, že se chceš o prodejcích dozvědět více, přečti si recenze obchodů.

Ano, platby u prodejců jsou bezpečné ao své údaje se netřeba obávat. Prodejci mívají tisíce objednávek denně.

V případě, že se chceš o prodejcích dozvědět více, přečti si recenze obchodů.

Pokud kupón, který uvádíme při produktu, už neplatí nebo je vyprodán, klikni na tlačítko nahlášení produktu a dej nám vědět, jaký je problém (viz foto).

REKLAMACE

V případě, že objednané zboží se ti v záruční době (většinou 1 rok) porouchá, můžeš ho reklamovat. V první řadě je třeba kontaktovat prodejce nebo nás a popsat problém. Při celém procesu reklamace jsme ti plně k dispozici. Pokud máš problém komunikovat v angličtině, víme ti zaslat texty v angličtině, které je musíš ty sám poslat prodejci. Ve výjimečných případech je možné zboží (smartphony) nechat opravit v servisu i na Slovensku nebo v Česku a následně ti odkomunikovať proplacení opravy.

V případě problémů se zbožím nás můžeš kontaktovat.

Záruční doba závisí na tom, u jakého prodejce zboží objednáváš. Při objednávkách od čínských prodejců bývá záruční doba obvykle 1 rok. Ve výjimečných případech (pokud to uvádíme přímo u produktu) je záruční doba delší, může to být až 3 roky.

Každý prodejce má různé záruční podmínky.

Gearbest má servis přímo v Evropě, ve Španělsku. Poštovné do Španělska stojí kolem 8 € (pro smartphone), výhodou je rychlejší doručení a zprocesování reklamace, nakolik balík necestuje tak dlouho.

Geekbuying má pro smartphony rovněž servis v Evropě, konkrétně v Polsku. Pokud není uvedeno jinak, ostatní zboží se k reklamaci zasílá do Číny.

Banggood má aktuálně pouze čínské servisní středisko. Pokud se ti stane porucha na smartphonu, telefon si můžete dát opravit na Slovensku nebo v Česku a prodejce ti následně celou opravu proplatí. Třeba jim zaslat fakturu ze servisu. Toto platí v případě lehkých problémů, pokud by nastal problém například se základní deskou, budeš muset telefon zaslat do servisu v Číně. Poštovné je přibližně 8 €, s odesíláním máme zkušenost a víme ti se vším poradit.

 

Při nákupu z těchto tří obchodů vám umíme s jakýmkoli problémem pomoci, máme přímé kontakty na manažery v každém e-shopu. Díky našim dobrým vztahům víme v mnoha případech pro naše zákazníky vyjednat i lepší podmínky, popřípadě celé procesy urychlit, protože s Číňany je třeba občas déle dohadovat.

Čínští prodejci mají na vyřízení reklamace standardně 30 dní. Z našich zkušeností vždy reklamace vybavili mnohem dříve. Závisí však od situace, závažnosti problému. Prodejci častokrát místo opraveného produktu nabízejí vrácení peněz. V případě, že si platil bankovní kartou, peníze ti budou vráceny na tvůj bankovní účet. Toto může trvat 7-14 pracovních dnů.

Pokud si platil PayPalem, peníze dostaneš na PayPal. Po schválení vrácení peněz trvá převod obvykle 2 pracovní dny.